Friday 19 August 2011

loser kuasa TIGA . you know kuasa tiga ?

Assalamualaikum.

im back ! bringing you sad news . sat je ni. . aku dah tak boleh nak meng-create banyak-banyak entri lagi . tolong jangan tanya kenapa . i going to delete what i have, i mean my blog . saya nak delete . awk paham tak, saya nak delete ? hmm .
tapi, macam mana nak delete ni ? ? ? argh .

saya rasa nak panjat bangunan 15 tingkat, then buat aksi terjunan merbahaya kat situ . cool kan ?
confirm mati, polis pulak akan mengklasifikasikan kes tersebut as a suicide . and it is stupid . ok tak cool .

nak menanges kuat-kuat biaq mata aku buta terus . so, dapat la kalahkan Kassim Selamat yang tak berapa hot tu . yes, i have sembab-ness eyes now . 

lari seratus meter sambil menjerit, fuck fuck youuuu ! people akan cakap, kesiann.. kecik-kecik lagi dah gila .
lebih baik macam tu . orang waras buat perkara gila, ingat senang ?????

jalan kaki dari Langgar - Alor Setaq - Kolompo - Johor . agak sebelum nak sampai Alor Setaq aku dah hilang ingatan . i wish i could do this . :(

saya rasa nak mendaki gunung kinabalu menanges kat atas gunung to sensorang . tak ada orang nampak, dan tak la memalukan sangat . secara tak langsung dapat la masok tibi . wuwuwuu

saya rasa lagu Berhenti Berharap SO7 ni amat menusuk kalbu . pedih .

saya tak tau nak buat apa sekarang . tengah blur teramat sangat . 

ok guys, sebelum saya mencari alternatif sendiri kat mana nak selongkar butang delete dalam blogspot ni .
saya nak mintak maaf okey, kata-kata, setiap perbuatan, salah dan silap , sengaja atau tak . ketidakpuashatian . semua yang tak elok la senang cakap . saya mintak ampun ok .
memang payah nak puaskan hati semua orang . :)

Selamat Hari Raya. readers yang kecik-kecik, 12 tahun and below boleh la mai umah mintak duit raya .
yang besaq-besaq pon buleh mai tolong basuh pinggan cawan raya nanti . wee ~

ok daag .
pen-delete-an akan berlangsung dalam tempoh 24 jam .


No comments:

Post a Comment