Saturday 29 October 2011

Traffic kencang Part II

Hai

Assalamualaikum and a very good morning to my beloved readers, stalkers, silent readers were appreciated too.

rise and shine .

bangun pagi rasa tak sedap badan . hmm, kepala pening gilaaaa . perut kosong hagaknya lahh .

i think, hari ni maybe ni lah last entri. . kotttt. yelah, besok aku dah sekolah . mesti ada pecutan terakhir dah .
lagi 2 minggu aku nak exam tapi still melekat depan natang ni . tak boleh macam tu yee adik-adik. .
kita kena study . study tu penting ok . cewahh

maybe hari ni jugak last aku p tengok wayang . hikhik

you will be missing me right ?

lepas exam aku sambung balik .

ohh, aku akan ada dekat facebook tu, tapi sangat rare . if you IM, aku tak reply. . im not right there lah .
bukan sombong, kalau boleh nak reply semua IM tu, tapi tula kan. . takkan aku nak sekali harung reply tanpa sebarang punca . ntah2 yang IM aku perogol bersiri ka, tak ke naya . hati2 tau !

ok lah, i need to chaw . takot selling fast pulak .

babai !

No comments:

Post a Comment