Friday 13 April 2012

Sila beri tajuk .

Assalamualaikum.


hello guys, good morning ! setelah sekian lama menyepi dalam arena belog sebab kekangan masa, but today Allah telah menggerakan hati aku nak tulih belog balik . alolo windunyeww kat blog . bukak2 ja belog terus rasa syahdu, belog dibirakan terabai tanpa pengurusan yang baik . kalau la belog aku ni taman bunga, habis dah segala jenih pokok kayu, ulam-ulaman dah buat kawasan petempatan depa . =='

seperti biasa, belog aku bukan ada ceghita gempak, boom boom pow pon . gambaq pon takdak sebab aku bukan lah seorang gadis yang mempunyai dslr besaq gila . camera henpon je ada, tuh pon 3.2mp kalau nak dibandingkan dengan 14.2mp . bukankah wujud satu perbezaan besaq kat situ ? cepat hambik casio 570 pakat-pakat kira . hahaha

kembalinya aku dekat arena yang penuh cabaran, dugaan dan halangan yang penuh ranjau berduri ni just nak hidupkan belog aku balik ja . takdak apa pon . tapi jangan lah tekan pangkah lagi . k ?

yang aku bangun pagi dan terhegeh-hegeh nak tulih belog ni sebab aku nampak ada sorang blogger dia dok hapdet naik la dekat fesebukk aku tuh . so, dengan penuh rasa pulunnya aku pon nak hapdet jugak la . tuh la oghang kate, enviroment ni membantu meningkatkan semangat . enviroment yang baik2 je la . cuba kalau hengkau p hapdet dekat black alley, ada ke rasa macam nak tulih ? memang tak punya lahhh .

setakat laa ni, hidup aku semakin teratur . yelaa kan, sebelum ni hidup aku messy gila . Lionel Messi pon tak hidup serabut macam ni okkk . hmm, Messi kan duit banyak nak mampos mana nak messy nya kan . Alahai Messi, i jumpa you dekat Butik Adidas la . hensem gila you terlekap kat dinding . phewww weeewiiiiiiitttt
bajet macam aku selalu masuk je kedai adidas tuh . padahal masuk je kena usha panas dengan promoter . apa muka macam pencuri ka apa ? ingat aku takdak duit sangat ? hmm sedih tau aceni, orang selalu pandang rendah kat kita, mentang2 la kita orang tak berduit . hmm syukur je lah kan. . 

ok lah, tuh ja aku nak cakap . at least belog aku ni masih hidup, masih mempunyai nilai artistik kata orang . taklama lagi belog aku dah jadi artifak berharga la pulak sebab berapa abad pulak la tak berhapdet . ampun. .
memang aku blogger hangat-hangat taik ayam . taik ayam pon tak hangat macam aku punya pesen . ewww apa ni pagi2 dah sembang taik ? hahaha

semua jaga diri, i'll be back soon . nanti kannnn. . jeng jeng jenggg .

bubui kawan ~

No comments:

Post a Comment