Tuesday 8 May 2012

Sekali sekala .

Assalamualaikum .

Good afternoon/evening guys . Sebenaqnya dah lama dok tqingin nak buat entri baqu tapi gaya nak karang ayat, membe dok ajak lepak plak, gaya nak bukak tulih ja dok tehege nak main game lak . Dah nak buat cemana, iman senipis kulit bawang , cepat terpengaruh . wuwuwuuu kecik sungguh jiwaku .

yang dok gatai buat entri nih pon sebab ada sorang dua dok tanya, lama dah noh tak buat belog . cehh sorang dua ja pon, kot beribu dok tanya buleh gak la nak buat gempak . apekehal ? hahaha . dak la, sorang dua pon aku terharu gak la kan. . dok tulih cambodo pon ada gak oqang dok mai baca dok selak habih sampai page last nuh . yang heqannyaaaa tengok trafik ada visitors hok mai daqi California pon ada , dia nak ajak aku buat klip video California Gurls kot . wakakakakaka aku nak la ! mai la ajak oii . heqannnnnnn ! trafik ni muhong aku ka apa ? jangan dok belajaq muhong nohh, satgi habeh aku kena ayat dengan depa nih . :PPP

untuk pengetahuan bersama, kebanyakkan entri hok lama2 semua aku dah padam buang . bukan apa, kebanyakkan entri hok dulu tuh tak menepati citarasa aku . cehh . camana dulu aku buleh p buat entri macam harey gitu taktau . bila dah membesaq ni baca balik rasa pelik lagu mana ntah . tuh yang p delete habih .
tinggai hok syok2 ja . ehh syokk ka ? #PANG

benda paling baqu dalam hidup aku lani ialah aku rasa senarai kawan baqu aku dok bertambah . senarai pakwe ? ok yang ni lupakan .

Alhamdulillah, ada la oqang yang ikhlas nak kawan dengan budak peqangai gila cam aku ni . serius wey, aku terharu . ni dok sapu ayaq mata sobss sobss sobss . Terima kasih kawan-kawan baru . kawan lama tak penah cek lupa, hampa memang The Rock la . Mai nak tampaq pala sorang sedaih . hahaha

lanih jugak tak penah dah dok rasa loser, dok rasa rendah diri tahap melampaui batas , dok rasa tak cekang pala lutut , rasa besa ja . Rasa macam Selena gomez ngan Justin Bieber, bahagia cek oi ! . hahhaa .
merapu terok entri kali ni .

okay lah, rasanya takdak dah berita baru dah . semua biase-biase je pongg .
Oqang alor setaq malam ni kita pakat p tengok bola nohhh . Jommmm !

bubui guys !

No comments:

Post a Comment