Friday 3 August 2012

peritnya tekakkkkk :'(

Assalamualaikum.

good morning ! amboi, anis ni kan sejak2 dah jd student ni jarang sangat update entry baru . well, frankly speaking. . anis dont have enough time . lagipon mungkin masih terkejut dgn lambakkan assignment . rasa macam bangang lak, bila lect bagi assignment then aku macam tercangak2 taktau nak start camana . wkwkwk kerana aku suka texting dalam kelas untuk hilangkan ngantok .

first of all, nak ucap ampun dan maaf kat group member yang buat group discussion pagi ni tapi aku tak dapat turn up, tskkk bukan sengaja takmau p . tapi aku batuk, 2 hari takbuleh tidoq sebab dok batuk pumpangpumpang . habis kacau dak bilik aku, pukui 2 3 4 5 pagi bangun batuk2  . sorryyyyy. .
saket tekak takyah cerita la bai, saket. . takleh bukak mulut langsung, kalau tak berjam2 la aku batuk sampai jatuh ayaq mata . saket dia buat aku rasa nak tahan je batuk ni . tp tak tahan. . batuk gak la . mana nak cari ubat ni ?

elerhhh, batuk2 pon boleh je g tawaf kat mid valley sehari suntuk , lepas tu p hantaq membe dak bilik kat kl sentral then jalan kaki balik hostel . WEY TAU DAK MID VALLEY DENGAN HOSTEL AKU DEKAT GILA ? MENYESAI AKU PULUN NAIK TEKSI . LEPAS NI AKU NAK JALAN KAKI, JIMAT DUIT ! fyi, 1st time aku jumpa membe zaman speesh dulu, Kiot aka abang saifuddin atau dikenali jugak cipotdinn haha . nak abang je kan . aummm hensem ah Kiot . tapi malas nak puji depan2 sebab si Kiot ni kalau dipuji, hmm buat aku rasa nak tarik balik semua pujian tu . maceh gak kat Kiot sebab sanggup tinggal moto kesayangan beliaw semata-mata nak teman aku g makan mcd kat kl sentral . tskk terharu mak cik tau ! dan maceh banyak2 sebab belanja aku and the geng makan mcd . standard lah, org keja kena tolong student yang kekurangan cam I ni kan . ehemm

so enough with cerita like that yang tak best langsung tapi bila pikiaq balik, rasa macam nak gelak terguling2

eh nak cerita yang tu je kot ? ha'ah tu je laa . hikhik motif sangat kan .

p/s; peribahasa seperti telur di hujung tanduk sgt sesuai digunakan untuk menggambarkan keadaan aku saat ini :'(
dak bilik aku takleh dengaq kakak depa ni buat bising sebab aku batuk . :') mesti depa rindu nak dengaq aku buat lawak cam haram hahaha
junior aku dak dip tengah angau kat kiot . wkwkwkw langkah mayat aku dulu dik haha . kiot dah nak kawen la tskk
danial, ailebchuu ok :'(

bye

No comments:

Post a Comment