Wednesday 17 October 2012

minggu-minggu sebelum final exam bermula

Assalamualaikum

hello friends . selepas entri yang berat2 , kali ni kita rilex-rilex hembus asap rokok if you merokok . haha aku tak kesah kalau lu orang nak merokok . but not infront of me . stended, bau asap rokok memeningkan kepala . dah la 2 minggu ni aku asyik sakit kepala . bila panas je kepala aku pening, sakit, dan seterusnya aku akan terbaring tertidur menahan sakit . masa tu aku ingat mummy .sebab bila aku sakit kepala, hanya mummy yang paham perasaan aku . sakit . sungguh . *tahan air mata

sekarang, musim assignment ke apa aku tak tahu la . sebab aku punya assignment berlambak . dah usik tapi takdak idea pulak . tambah dengan sakit kepala . serius, aku tak boleh buat apa . baring, tidur tahan sakit . bila bangun ok sikit, gagahkan diri nak buat . malas . lepas tu terbongkang aku bersembang kencang . hilang sakit . hahaha perangai

walaupun hati saya menangis, saya juga mampu tersenyum seolah2 tiada apa berlaku .
live while we're young bak kata One Direction


aku tak paham kenapa minggu2 nak sambut final exam ni,  banyak sangat esaimen . Ujian Allah . pasrah. redha . aku mahu berjaya . Alhamdulillah, lately ni sifat malas dah kurang . maybe sebab enviroment aku kot di mana semua orang sudah bizi belek buku, buat nota . get ready nak berperang . jadi aku pon takkan nak sembang sensorang . bukak buku and start menghafal .

aku curi sedikit masa nak update . aku mahu up to date dengan readers . eceh ! bajet gila . macam nak lempang pipi sendiri . lepas cuci baju nanti, nak buat esaimen marketing . setelah dibahagi2 tugas, aku kena buat tentang pricing, conclusion, dan work cited . nasib la si grupmate volunteer nak buat last edit . selamat huhuhi
selepas itu mahu slow2 buat esaimen Writing For Academic Purpose, research tentang Penderaan Seksual terhadap Kanak-Kanak . any idea ? dalam 10 grup yang buat research tentang tajuk masing2, hanya 2 grup sahaja tidak dicaj sebagai plagiarism . grup aku termasuk dalam grup yang kopipes dalam bahasa mudah . hahaha pemalas punya olang *oppa gangnam style
saat ini aku teringat, kalau time degree researchnya sebegini detail, master, phd ? i cant imagine that !

aku mahu siapkan semua kerana, mahu fokus untuk exam . nak score, nak dean list ! go ninis . i know you can do it .

selamat menyiapkan esaimen wahai sahabat . walaupun kita bergambar bagai mahu gila, tetapi hakikatnya dalam hati masing2 berperang dengan esaimen . padan muka kita kan ?

hebahan supaya meraih simpati semua, raya haji ni aku tak balik . sedih ?

untunglah budak2 yang dah stat cuti sem . jeles tahuuuuuuu ?
dan tidak kurang jugak, ramai yang pelik awat gaya tulisan aku pelik . sebabnyaaa. . aku ada blogwalking kat blog sapa ntah . she's soooooo relax . aku terpengaruh . you like it or not ?
bye !

No comments:

Post a Comment