Tuesday 13 November 2012

merepek seorang diri

Assalamualaikum.

well, saya di sini lagi . ishh dia ni kata busy dgn final exam la blablabla pastu update lagi .
hahaha tahu dah ayat tu la sorang2 dok cakap ken ken ken .

i am extremely bored . baru lah aku tahu bagaimana seksanya study week . no, it was a big lie when people said that, hello im study all day long masa study week . kami di sini, yakni di hostel saling bertukar2 cerita hindustan untuk tatapan ketika boring . mungkin terkena penangan hari depavali agaknya . semua orang kalut nak tengok movie hindustan . tak paham btol aku . ni sekali dengan aku dah berjangkit tau takk =='

buat masa ini aku hanyak menjenguk sedikit buku marketing . aku rasa, otak aku lebih suka menghafal dari mengira . dan mula berfikir, kalau dulu aku ambik tafsir al-quran dah hadith, mungkin sekarang ni aku sudah habis menghafal hadith2 . hmm hmm
tapi takpelahhhhh . subjek yang membunuh akan start pada minggu akhir bulan ini . so, i still have time . dahulukan yang mana datang dulu kan. .
masalahnya sekarang, bila aku bukak je buku marketing yang berat nak mampos tu, aku dah menguap namplohlapan kali . gile engkau . ngantok ya rabbi. .

sudahnya, baru selak satu sub-topic aku terbongkang layan movie melayu . yeah , cerah lak bijik mata . dalam hal ni, hati mau kuat je . bukan apa pon . nafsu syaitonnnnnn :')

                  ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
rite now, dalam bilik sensorang . semua dak bilik aku balik kampung . yelahh, depa je ada kampung , aku kan perantau . aku nak balik kot, siryes rindu kat mak, abah, semua lah kat umah tu . rindu dak muhammad yang cakap tak berenti tu . rasa macam nak menangis, menyesal lak aku study jauh2 . (-___-')
nasib baek la ada kawan-kawan yang sangat ceria laksana kanak-kanak ribena . frens, i love youuu ols tau . you ols sangat happy-go-lucky

besok nak g lepak, tak kiraaaaaaaaaaa !

byee . study timeeeee :)

*tadi masa balik dari kedai makan, ada keling tu bawak anjing . besarrrr gilakkkkkkkk ! sekali tengok cam anjing, dua kali tengok cam serigala . i just wondering, kalau lah dua ekor anjing tersebut terlepas dari tali tuannya . apakah yang akan berlaku ? SMS jawapan anda sekarang dan menangi Ipad 2 ! ! tertakluk kepada terma dan syarat :P

No comments:

Post a Comment