Monday 3 September 2012

hm hmmm

Asslamualaikum.

wah wahh kemain lama aku tak update blog kan . adakah aku sedang busy dilamun cinta ? pergh memang tak la , takyah nak dilamun sangat la kan . sepak nak ninis ? haha

sudah masuk bulan ketiga aku dekat Ubis ni, sudah banyak shopping complex aku jejakkan kaki walaupun sekadar menganga tak beli satu habuk pon . mahal hokay . ada ke patut bawak aku g butik Coach, Burberry (tipu sangat yang ni haha). memang sampai mampos pon aku tak beli . perli aku la tu kan. . takpe aa, orang kampung cam aku mana ada duit bai, nak study pon terkapai2 . sedih aa aceni

dan sudah masuk minggu ketiga aku study Accounting kat sini . hmmm Accounting ? mulanya aku tak minat langsung, tapi disebabkan aku ni jenih mata duitan . aku dah gedik2 suka dekat Account . main duit ribu riban bai. . gila apa lu tak suka ? Unikl Business School is not bad la . okay je . menara gading sungguh sebab kelas je dah tingkat 13 . ==' **elerhh 13 je ponnnnnnn**

buku Account aku baru ada sebuah, tu pon bukan buku Account . Buku Marketing yang tak bayar lagi sebab lecturer suruh pay later . hikhikhik senak jugak la nak bayar tu kan .
tension kepala hotak, buku2 u tebal gila and mahal nak mampos . saing2 buku dak medic je aku rasa, takpon sama cam buku dak engineering . hmm hmmmm demi cita2 korban je la harta yang ada (walaupon takdek harta sesen ==')

sedaq tak sedaq jugakkk, lagi 2 minggu aku nak mid-term . bapak la kan. . celah mana aku nak study kalau hal mara tak selesai lagi ni . buku pon ada satu . nak harap paham Dr Dino yg Financial Acct tu memang takkan paham . dia tanya soalan, dia yang jawab . sekor2 haram tak berjawab . aku ? tunduk sampai habis kelas . tapi we ol suka tau kelas Dr Dino, masuk pukul 9.30 kadang2 pukul 10 dah boleh balik .
sem 1 boleh la camtu kan. . tunggu la naseb aku di kemudian hari .

disebabkan iman aku yang senipis kulit bawang ni, matlamat aku tergugat gak . nama pon study tetengah bandaraya metropolitan . sesak napas aku tau takkk. .


hmmm aku nak tulih apa benda ntah. . dah lupa . . . . . . . . .
nak balik Alor Setaq byee

No comments:

Post a Comment