Thursday 5 July 2012

Budak hensem nak p belajaq dah :'(

Assalamualaikum

asyik cerita pasal aku ja nak p belajaq kan, ni ada budak sekoq lagi dia nak tinggai aku dulu . ni bukan boyfriend aku tau, ni adik angkat aku yang hensem menawan lemah lembut sopan santun . hahaha .


hensem dak hensem dak ? tengok gambaq tak hensem sangat, tengok depan2 . huwarghhh .  awat jd adik taktauuuuu ?
sangat baik orangnya sesuai sangat nak buat menantu cik kiah, kalau aku mintak tolong tak penah pon dia cakap tak boleh kecuali betoi2 ada hal . cakap dengan orang pon, alahai. . cakap dengan semut ke ? silap pulak dok dengan aku yang suka bertempik pumpangpumpang . satu lagi, mata dia sangat suwiiittt, smiley eyes gitu . ada satu yang aku lemah dengan dia ni, risau . dia ni kalau orang tak bercakap dengan dia, sampai kiamat pon dia tak bukak mulut . pe jadah hang ni dik ? satu lagi nak marketkan dia, dia single lagi . okay, p ngorat dia cepat sebelum dia p penang . hahaha

awak lak jadi sesi puji-pujian ni ? iskkkk

lupa lak, nama budak ni Fitri atau nama penuh beliaw Muhamad Rosmizul Fitri Bin Mohd Suhaimi nombor kad pengenalan. . blablabla umuoq 18 tahun lepasan SPM sekolah sekali dengan aku SMK Dato' Syed Omar, Alor Setar. hero2 Syed Omaq depa ni . haishh

 aku panggil dia adik LC sebab dia naik moto LC . tapi sekarang dia dah bongkak, nak naik keta ja takmau naik LC dah . (-_____-')

untuk menyedapkan lagi cerita, 8/7 ni dia nak sambung belajaq dah kat penang . ambik engineering lagi. . segala mak nenek goment tanggung, p bawak kain baju ja kat sana . cisss !
ishh beza sungguh dengan kakak dia ambik accountancy je tuh pon yuran kena bayaq sendiri . tak adill ! 

sebelum ni dia takmau p belajaq kat penang, katanya tempat tuh dalam hutan . tapi setelah dipujuk2 bagi penampaq 2 3 das, dia pon bersetuju . Dekat lah dengan tempat along dia ni sebab tu kot dia nak p . baik 
hang p dik !

aku taktau la pulak takot dia buat perangai syaitan dok mengamuk takmau p ahad ni, mampuih mak dia . tengok ja lembut, ketegaq nak mampuih hang tau dak . Nasib adik angkat, kalau adik aku sungguh2. . aku pijak perut dah wey .

hm lepaih ni taktau la nak ajak sapa dah teman aku p makan charkueytow dekat Jitra . nak mintak tolong hantaq helmet, nak ajak sembang bohong petang2 . dia p awai 2 minggu dari aku . tskkkkk FYI, hes the only friends i have buat masa sekarang . yang lain sangat sibuk . :'(

okay lah dik, take care tau. . study smart, kalau ada ngorat jangan layan . hahaha kak marah sebab satgi adik gedik . xD . selamat berkawad jugak sebab kak dengaq orientasi hampa pokcik askar yang jaga . wakakaka . tak heran la dia ni sarjan kadet dah . ciss 

bubye dik ! muah tapak tangan sikit .


No comments:

Post a Comment