Tuesday 17 July 2012

Kesedihan Kerinduan . nanti kita mesti rindu awak sangat-sangat. .

Assalamualaikum.

hye friends, silent visitors. . datuk datin sekalian, fb user, twitto .

*ini mungkin post terakhir sebelum aku berangkat pergi meninggalkan kampung halaman yang tercinta . walaupon lagi 2 3 hari lagi, tapi disebabkan ke-busy-an aku takleh la nak update kan . engkau kena paham, sebab sekarang ni satu jadah apa aku tak prepare lagi bai. . kain baju apa segala mana aku pack lagi . engkau boleh bayang tak cemana keadaan aku yang huru hara ni ? ekekeke . eh takyah nak cemas sangat la kan . bajet cool pulak padahal dalam hati hujan turun mencurah2 ke ladang gandum ni . sedih der. . 

ada sorang dua yang tanya aku, wey nis. . awat unfriend dgn aku weh ? awat aku cari facebook hang tak buleh ? sudah sudah jangan panik . takkan aku kejam sangat nak unfriend org tak tentu hala . fyi, im just deactivated my facebook  untuk suatu jangkamasa . alaaaaaa, jangkamasa kepala hotak aku la kan . kalau ada orang reactivate balik tu, thats is not me okay . tu pakwe kite. . muahh love you . wakakaka waklu pakwe . taklah. . yang penting bukan aku . ingat tau, skandal2 jangan text sayang2 dekat IM okay. .  peringatan ni , nanti kantoi aaa .

okay enough, sebenaqnya masa aku belek facebook pakai akaun adik aku tadi, aku ternampak la suatu link blog my bestfriend yang baru jinak2 merpati dalam arena seni blog . PLEASE GUYS SUPPORT OUR NEWBIE BLOGGERS ! . wah arena taknak kalah haha . tersentuh sangat baca entri dia tu. . mau tak tersentuh sebab entri tu pasai aku, kalau pasai orang lain pahal aku nak tersentuh bagai lak kan . memang tak la . enrti tak gempak sangat pon, tapi dia tangkap kepala gak oh . haha aku kata kat hang weh !

she is my best friends ever, memang mak aku dah cakap. . sejaoh mana pon aku p, aku takkan dapat lagi kawan baik yang macam Nana . even kami kenai dalam 4 tahun bukan dari zaman childhood pon, kami dah rapat sangat2 . apa benda aku taktau pasai dia ? pakwe dia, keturunan dia, baju dia, pokoknya semua aku dah boleh tau . hebak dop ? wahaha . 
walaupon jarang lepak sekali lately ni, tp tu bukan maksud aku tak kawan dengan dia, lost contact . lost contact apa kebenda kan. . rumah dia dgn rumah aku bersin pon dengaq la . 
orang dok tanya gak, tak sedih ka nak tinggai kembaq aku tu ? sedih la oi. gila apa tak sedih 

aku nak tinggai Nana dah tskkkk. . sedih sangat sangat . can you imagine that ? kawan yang sama2 susah senang, basah hujan, panas terik, sama2 kena maki hamun. . macam2 dah kami kena sepanjang tempoh perkenalan ni . bak kata pepatah, kat mana ada Anis kat situ la ada Nana **ada pulak pepatah camni** . kalau salah sorang dari aku dgn dia tak dak, memang tak best la hari tu . dia sorang ja boleh tumpang merapu tahap gila babi . bagi ja satu topik nak merapu kat dia, memang kami kupas sampai habih la .
selalu la dok gaduh pumpangpumpang, tapi tu yang buat kami makin rapat . takla gaduh tarik2 rambut bajet macam gangster tu. . gaduh sebab dia suka lelaki jambu, aku suka lelaki macho . haha gaduh sebab dia suka k-pop aku tak suka . gaduh sebab dia suka laki pakai shorts pants dgn sweater, aku suka laki pakai t shirt dgn jeans koyak2 je, gaduh sebab dia kata keeper Kedah Helmi Eliza keeper terbaik, aku suka Baddrol sebab Baddrol macho, gaduh sebab dia suka tengok sinetron Putri yang Ditukar aku tak suka , gaduh sebab dia suka lagu jiwang aku suka lagu heavy2 . tapi both of us suka Greenday ! yeayy . both of us suka main game sampai gilaaa ! yeay lagi . dan both of us sangat kurus . yeayyyyyyyyyy 6 harakat

*aku tengah sebak ni :'(

nana, hari aku tak dak tu birthday hang kan ? kita tak leh celebrate sekali taon ni :'( :'(

remember that love, kat mana pon aku , dengan sapa pon aku nanti. . nobody can take your place . hang tetap bestfriends aku sehidup semati . nanti mai study kat UBS dengan aku . lambat sikit pon takpa .

aku takleh nak tolong dia edit blog . ptuih ! macam aku reti sangat nak edit blog. . blog aku pon tunggang langgang, nak edit hok orang lain . nak bagi lingkup ? takpa weh, usaha tangga kejayaan . bukan susah pon . mula2 memang tak reti, lama2 nanti dah tak serabut . cari blog yang ajaq edit2 ni , belambak . 

hmm benda yang aku takleh lupa sekali ialah kami suka buat benda bodoh . lepas tu bila lepak, cerita balik. . gelak kahkahkah dan cakap, 'kita suka buat benda malu camtu' wakakaka . malas nak cerita bab tu sebab malu sangat . :s nana, takdak dah orang nak buat benda bodo dengan hang lepaih ni. . p cari la, memang tak dak orang cam aku . hahahaha belagaknya aiii

**lap ayaq mata. .

kawan bukan diktakdirkan untuk berpisah by The Road to El Dorado .

love you friend, NurShazana Bt Halim

membe tengok bola, membe tukang maki player, tukang maki coach , tukang jerit, dan segala jenis tukang lagi

masa keja dekat kedai game dulu . ce cakap game apa, semua kami tau . hhaha
aku suka tgk dia main PES12, dia tengok aku main Battlefield 3 . jiwa gamers okkkkk !


balik keja awai, tipu bos cakap nak p tuisyen . wakaka padahal nak p tengok bola . padan muka bos !
bersama geng2 bola kuala ketil . rindunyeww  ni moment paling lawak sepanjang game bola piala fa . 

membe main need for speed the run sampai menang dapat nombor satu dan menjerit ! haha
balek keja bersama2

baju kapel made in langkawi

mandi pon sama2, eh takkan nak mandi ayaq terjun sorg2 . = ='
lap ayaq mati lagi ;'(

bubui ~

No comments:

Post a Comment