Friday, 27 July 2012

Campus life

Assalamualaikum.

morning, this is the only time yang aku ada . sebab hari lain aku tak sempat nak jenguk blog , pastu kalau terjenguk pon segan kat dak2 omey bilik sebab depa asyik usha apa kebenda akak ni dok keletuk keletak . malu hokay .

apa yang lain eh ? lot of story to tell you guys, tapi nak cerita semua cam tak best lak kan. . perasaan orang perlu difahami juga . baeklah !

kalau you guys tak tau lagi, now aku kat KL . aku dah jadi sakai kat sini haha . nope, aku dah sambung belajaq kat UniKl Business School in Bachelor Of Accounting(Hons) . Im a student now ! sila sepak sebab dah riak . well, khamis semalam ni dah habis aku punya Minggu SilatuRahim (MSR) . wey MSR untuk geng2 degree 4 hari je ok . tapi 4 hari pon aku dah rasa macam nak gila sebab 1 hari dengaq orang brief dalam bilik aircond sejuk gila bangang . engkau boleh bayang tak sejuk sampai nak solat pon menggigil ?

last day MSR kat Keramat Mall, dari pukul 8.30 sampai 11 malam . pergh takyah tengok muka aku time tu . aku dah cam katak kena pijak kena lenyek . benci . dengan bas parking sebatu, nak berebut lagi, dapat seat terus tdoq :') badan penat otak penat, emosi kacau bilau . si danial pon aku sembur padahal motif marah dia pon aku taktau . kesian lak bila pikiaq balik. . naseb ah danial, sapa soh nak kat aku hahaha ailebchuu tetttt!

time MSR kena lah sopan . kakaka even kat luaq pangai cam haram .

muka nak start bebai tapi tukang tangkap gambaq sangat baek, dia tangkap gambaq aku banyak dengan muka nak bebai . sikit ja publish

kawan baru, dak penang . kakak aku ni tapi bangkai aa. . dia tak bagi aku panggil dia kakak . bajet tak dia ni ? kepala cam aku lah, suka buat benda bangang . haha

UniKL best la jugak, even tak study dekat City Campus, tapi dah pindah kelas kat Yayasan Selangor yang dekat Kampung Baru tu . eh betol eh dekat Kg Baru ? kakakaka aku main hentam je sebab aku depan YS tu ada petrol pump Kg Baru . lantak
kalau dak2 UniKL City Campus yang stalk blog aku, susah tentu mereka merasai keperitan hidup untuk g kelas dari hostel dalam jarak berbatu2 . Hostel dekat Bangsar , kampus kat City Campus pastu nak g kelas kena berebut2 naik bas . serius rasa cam dak bodo , benci . pastu nak berebut lak naik lif sebab kelas dekat atas pucuk bangunan .

bab hostel, emmm.. hostel standard hostel dak2 U lain la . but hostel or KKS sangat cantik (SANGAT ?) , aku punya bilik luas boleh main tuju kasut dalam tu  haha . dapat satu bilik ngn dak kedah sorang, dak kuantan, indian girl from JB . best la dapat dak kedah, so that i can talk blablabla like nobody else know wkwkwkwk jahat engkau ni kan
still segan2 , malu malu kucing lagi, tapi dalam 2 hari je sebab lepas tu aku dah start buat bising, gelak kuat2, macam aku sorang duduk bilik tu . kita takleh hipokrit ok. . hahaha kesian dak2 tu dapat kakak cam bangang suka buat lawak bodo . suka bebel . budak gayat ni jugak dapat katil blah atas . gila ah tinggi kot, aku boleh nampak pakcik guard bila nak tidoq . pergh gigil. gigil tak gigil, sahur nak terlepas gak :')


yang bestnya, kat hostel tak payah nak berebut bilik ayaq sebab semua perangai cam aku kot . mandi koboi wakakaka . takla, bilik ayaq okay, bilik mandi cukup. pokoknya selesa la kalau nak mandi nak apa ke. . nak makan dalam tu pon boleh kalau lalu haha

lepas tu lagi, tiap2 malam sebelum tidoq. mesti aku bayangkan yang hari tu aku terlepas bas nak g kelas . BAYANGKAN. nak jalan kaki ? memang tak . nak naik tren ? macam aku tau je naik tren = ='. itupon kalau aku tak putus asa naik tren yang KTMB balik aloq setaq . tu kita pencapain paling bagus . mana aku reti naik tren naik apa kebenda lagi . kalau orang tanya , kampus kat mana ? aku dah start sebak nak nanges . aku tak reti, serius . then , eh kolej awak dekat mid valley la nanti boleh la kita g dating kat mid . wkwkwkw dialog ni ditokok tambah je . mid valley dekat ngn hostel aku ? tskkkk macam mana nak g mid valley tu ? *bye off phone


tapi semalam, aku dan 2 orang kawan telah berjaya sampai ke Pudu untuk cuti 4 hari . yeayyyyyy ! maceh pak cik teksi bawak teksi laju2 . personal best ni. . nak tulih dalam blog . dan sekarang tengah cuti kat alor setaq . bangga dengan diri sendiri sebab berjaya sampai Pudu Sentral pastu tercangak2 cari kaunter tiket . rasa diri cam orang asli je kan. .

okay lah. . thats all . maceh sudi baca .
p/s ; ada 2 3 orang dak kedah cakap ko ko dengan aku, tergamam gak la sat . ngn danial aku bantai cakap kedah piaw takdak hal pon . pesanan untuk diri sendiri, KITA KENA LA KENAL SAPA DIRI KITA, ASAL KITA DAN SIAPA KITA . aku anak kampung tiada pelajaran blablabla, tiada kereta ku bawak kau jalan-jalan. . *tetiba

bye

2 comments:

  1. Salam, nak tanya pasal unikl nie, mmg dapat loan mara ka? alaun, fees, hostel macam mana? kena bayaq sendiri ka under mara? mcm mana nak buat loan mara? sorry banyak tanya :)

    ReplyDelete